طراحی سایت

Wiki Article

طراح وب با در نظر گرفتن هدف سایت و مخاطبان آن و با استفاده از المان‌های متناسب با رویکرد سایت و به کمک ذهن خلاق و ذوق هنری خود در بکار بردن ابعاد و رنگ‌ها، طرحی خلق می‌کند که ضمن ایجاد یکپارچگی در کلیه صفحات وب گاه، نمای تکرار شونده و خسته‌کننده را به مخاطب القا نکند.

در صورتی که شما به دنبال یک وب سایت منحصر به فرد برای کسب و کار خود هستید یا امکانات به خصوصی مد نظرتان است، ما طراحی اختصاصی برای شما انجام خواهیم داد.

کار ما استفاده از قالب های آماده نیست در اسپیناس وب تک تک نمونه کارها کاملا اختصاصی و با ایده پردازی کد نویسی می شوند

به همین دلیل، تصمیم گرفتیم صفر تا صد ساخت سایت فروشگاهی را به زبان ساده با شما در میان بگذاریم تا بیشتر از این، از رقبا عقب نمانید.

شما می‌توانید برای فروش محصولات خود، مشتریان بسیاری از سراسر کشور و یا جهان داشته باشید و در سطح وسیع‌ تری فعالیت خود را ادامه دهید.

در وبگاه باید از الگوی ثابتی در صفحات استفاده کرد که کاربر به هنگام دیدن صفحات متوجه ادامه مطلب این است که همه صفحات در یک سایت مشخص هستند. جستارهای وابسته

وقتی سخن از هوش مصنوعی به میان می‌آید بسیاری از افراد به یاد ربات‌هایی که قرار است در آینده‌ای نه چندان دور جانشین انسان‌ها شوند…

مورد دیگری که باید راجع به آن صحبت کنیم، انتخاب پسوند دامنه است. به تصویر زیر توجه کنید، هر دامنه به ۲ قسمت اصلی، نام و پسوند تشکیل شده است.

اول از همه یک چیز را بگوییم. اگر قصد طراحی اولین سایتتان را دارید، بهتر است سراغ ادامه مطلب این روش نروید؛ چراکه نیازمند داشتن دانش فنی بالایی است.

سایت‌های خدماتی همانطور که از اسم آن‌ها پیدا است، خدماتی را به کاربران‌شان ارائه می‌کنند. حالا این خدمات می‌تواند از مشاوره کسب‌وکار آنلاین تا مشاوره املاک و خرید خانه متفاوت باشید.

ارتباط با شبکه‌های اجتماعی: وردپرس و افزونه‌های جانبی آن به شما این امکان را می‌دهند که به صورت توضیحات بیشتر خودکار سایت خود را به شبکه‌های اجتماعی مانند توییتر، فیسبوک و یوتیوب متصل کرده و مشتریان خود را از تغییرات سایت خود باخبر سازید.

مت مولنوگ پایه‌گذار وردپرس است، نرم‌افزار کدبازی که ادامه مطلب به‌طور گسترده از سوی وبلاگ‌نویسان برای نوشتن وبلاگ مورد استفاده قرار می‌گیرد.

همچنین، در انتخاب نام دامنۀ سایت، سرور میزبان، نوع طراحی و حتی قالب کلیک کنید انتخابی هم اثرگذار است.

شرکت‌ها برای معرفی هرچه بهتر خود به مشتریان بالقوه در بازار رقابتی امروز، سایت‌های جذابی را طراحی می‌کنند.

Report this wiki page