ساخت سایت

Wiki Article

این هزینه بستگی به: میزان حجم کاری، مدیریت بخش های مختلف سایت، پشتیبانی فنی، پشتیبانی محصولات و… داره.

یکی از مسائلی که بیشترین اهمیت را دارد، بحث امنیت است. در واقع اگر در طراحی فروشگاه اینترنتی امنیت را رعایت نکنید مسلما با شکست مواجه خواهید شد.

چند وقتی است که داشتن ای‌نماد برای سایت‌های ایرانی‌ای که می‌خواهند درگاه پرداخت داشته باشند، اجباری شده است.

امکان تعریف روش های حمل و نقل بر اساس شهر , استان و یا منطقه امکان تعریف روش های پرداخت پرداخت در محل آنلاین و یا ثبت فیش کیف پول

این امکانات باعث خواهد شد که مشتریان در هنگام خرید و استفاده از فروشگاه اینترنتی راحت باشند و راحت بودن آنها یک اصل مهم برای افزایش فروش بیشتر و محبوبیت فروشگاه اینترنتی شما خواهد بود که موارد زیر از جمله پر کاربردترین آنها هستند.

بنابراین این را مطمئن باشید که طراحی سایت فروشگاهی می‌تواند هم فروش محصول داشته باشد هم فروش خدمت. اما مسئله مهم اینجاست که چگونه این فروشگاه اینترنتی را طراحی کنیم؟ یا برای طراحی فروشگاه اینترنتی از چه امکانات و اشخاصی کمک بگیریم؟ ما در همیار توسعه به سوالات شما پاسخ می دهیم و شما را به هدف نزدیک می‌کنیم.

تبلیغات ریتارگتینگ محصول هم که به شما کمک می‌کنند افرادی را هدف بگیرید که تا پای خرید رفته‌اند و نخریده‌اند!

برای اینکه اینو درک کنی یه جدولی رو آماده کردیم تا بتونه بصورت کلی بهت کمک کنه که از هزینه طراحی سایت برای کسب و کارت اطلاع داشته باشی

طراحی سایت با استفاده طراحی سایت از قالب های سایت تولید شده توسط دارکوب ** جدید (مدت زمان از سه روز)

لازم نیست برای شروع یا ادامه کسب و کار خود یک دفتر یا مغازه بزرگ و پر هزینه داشته باشید ! با طراحی سایت فروشگاهی در دو هفته فروشگاه اینترنتی خود را تحویل گرفته طراحی سایت فروشگاهی و از خدمات آموزش و پشتیبانی رایگان همیار توسعه بهره مند شوید ما همراه شما هستیم تا کسب و کار آنلاین خود را به حرفه ای ترین شکل ساخت وب سایت ممکن راه اندازی کنید.

ولی برای گرفتن درگاه پرداخت غیرمستقیم، نیاز نیست از هفت‌ خوان طراحی سایت فروشگاهی رستم عبور کنید. کافی است ثبت‌نام کنید تا پس از احراز هویت، درگاه در اختیار شما گذاشته شود.

آیا با وجود دیجی کالا ما می توانیم سایت فروشگاهی موفقی داشته باشیم

این کار باعث دیده شدن بیشتر خدمات و محصولات شما شده و خواهید توانست به راحتی بازار بزرگی از مشتریان را به خود جذب کنید.

توی هر جایی و به هر شخصی که میخواستی سفارش طراحی سایت بدی و برآورد هزینه کنه بهتره که یک وبسایت نمونه، چه از لحاظ ظاهر و گرافیک و ادامه مطلب چه از لحاظ فنی و کار کردی بفرستی تو اون شخص متخصص جواب نهایی دقیق تری رو بهت بگه.

Report this wiki page