طراحی سایت

Wiki Article

اگر می‌خواهید بدانید تبلیغات با روابط عمومی چه تفاوتی و چه شباهتی دارد، این مقاله را تا انتها بخوانید!

برای راه اندازی سایت وردپرسی خود، نیاز به ایجاد یک دیتابیس دارید. در کنترل پنل هاست خود یک دیتابیس ایجاد کنید و وارد مرحله بعد شوید:

زبان سایت: بسته به کاربری سایتتان زبان موردنظر را انتخاب کنید.

امروزه بیشتر افراد قبل از خرید یک کالا یا خدمات اولین کاری که انجام می دهند جستجو در گوگل است. با معرفی محصول یا خدمت خود در فروشگاه اینترنتی خودتان هزاران مشتری جدید پیدا کنید. با وصل شده به درگاه های بانکی سرعت فروش خود را بالا برده و درآمد خود را چند برابر کنید.

وجه تمایز یک سایت فروشگاهی با دیگر سایت‌ها، محصولاتی است که روی آن قرار دارند.

امروزه بسیاری از صاحبان کسب و کار دارای مکانی برای فروش محصولات خود نیستند، بلکه صرفا فعالیت مجازی داشته و محصولات و یا خدمات خود را تنها از طریق اینترنت عرضه می کنند.

 با طراحی سایت فروشگاهی، محصولات و خدماتتان را به مردم بیشتری معرفی کنید.

بعد از انتخاب نام دامنه و هاست، وقت آن است که سراغ طراحی سایت بروید.

هر طور حساب کنید یک فروشگاه اینترنتی پیچیدگی‌های خاص خود را دارد، ولی باید به سمتی قدم بردارید که این محدودیت‌ها را از اینجا کلیک کنید بین ببرید. برای این منظور تا می‌توانید باید سطوح دسترسی را ساده‌تر کنید این سایت تا مشتری به راحتی هر آنچه می‌خواهد را مشاهده کرده و طی چند قدم ساده محصول را خریداری کند. مسلما این وظیفه طراح است و باید به این موضوع توجه ویژه‌ای کند.

وب سایت مدیسه یکی از فروشگاه های اینترنتی پوشاک خیلی قوی هست البته الان فقط در حوزه پوشاک فعالیت نمیکنه. ابتدا با پوشاک ساخت وب سایت شروع کرد و الان در انواع حوزه ها وارد شده و شما میتونید لوازم آرایشی بهداشتی و یا حتی لوازم خانگی رو هم از این فروشگاه تهیه کنید ولی بهر حال هنوز هم در حوزه پوشاک بسیار قدرتمند هست و یکی از رقبای دیجی استایل و طراحی وب سایت بانی مد محسوب میشه.

تمام حقوق اين وب‌سايت متعلق به شرکت داده پردازان ابری بلوط (لیموهاست) است.

اما اگر فکر می‌کنید کسب‌وکارتان خیلی زود رشد زیادی خواهد داشت و قرار است سایتی خاص برای بازدیدکنندگان آماده کنید، حتماً کار را تخصصی پیش ببرید و از صفر، همه‌چیز را اختصاصی پی‌ریزی کنید.

مثلاً تبلیغات محتوامحور به شما کمک می‌کند محصول خود را در صفحه‌ای تبلیغ کنید که موضوع آن، ارتباط نزدیکی با توضیحات بیشتر محصول شما دارد.

تنظیمات مربوط به بخش آماری برای گزارشگیری از عملکرد فروشگاه

Report this wiki page