طراحی وب سایت

Wiki Article

اگر مطمئنید که مقاله ناقض حق تکثیر نیست، شواهدی را در این زمینه در همین صفحهٔ بحث فراهم آورید. خواهشمندیم این برچسب را بدون گفتگو برندارید. (مارس ۲۰۱۹)

معیار‌های متفاوتی دست‌به‌دست هم می‌دهند تا بهترین سایت های دنیا از نظر طراحی را انتخاب کنند. همین امر درباره بهترین طراحی سایت های ایرانی هم صدق می‌کند.

این صفحه آخرین‌بار در ‏۲۷ اکتبر ۲۰۲۲ ساعت ‏۱۲:۲۳ ویرایش شده‌است.

مولنوگ مجبور شد که مطلب را بپذیرد و همه مقالات را حذف کند.

بعد از واردکردن محصولات در سایت، باید سازوکار ساده‌ای برای تکمیل فرایند خرید تعریف کنید.

در وبگاه باید از الگوی ثابتی در صفحات استفاده کرد که کاربر به هنگام دیدن صفحات متوجه این است که همه صفحات در یک سایت مشخص هستند. جستارهای وابسته

شما می‌توانید مشتریانی از سراسر کشور و یا جهان داشته باشید

سرورها توان و فضای بسیار ساخت وب سایت زیادی دارند؛ گاهی این فضا به قسمت‌های کوچک‌تری تقسیم می‌شود و یک سرور، میزبان چند سایت کوچک می‌شود.

در نوامبر ۲۰۰۵، شرکت در پروژه وردپرس از حالت دعوتنامه‌ای درآمد و مشارکت در آن برای همه آزاد شد.

اگر محصولاتتان توضیح زیادی دارند، آن‌ها را به‌صورت لیست قرار دهید.

از طریق منبع راه اندازی فروشگاه اینترنتی با وردپرس، دیگر شما نیاز نخواهید داشت امور مربوط به فروش را به صورت حضوری انجام دهید.

همین تجربه باعث شد که به این فکر بیفتد که خود، برای وبلاگ‌نویسی نرم‌افزاری به‌روز و سازگار با استانداردهای وب که نیازهایش را برآورده کند، بنویسد. او در ژانویه ۲۰۰۳، در وبلاگش این مطلب را توضیحات بیشتر اعلام کرد.

پیشنهاد می‌کنیم در کنار اهمیت به استراتژی‌های کاری خود، نگاهی به بهترین سایت های دنیا از نظر طراحی داشته اینجا کلیک کنید باشید و از ایده‌های خلاقانه نمونه کارهای طراحی سایت الهام بگیرید.

موضوع دیگری که باید تکلیفش را روشن کنید، هزینۀ پرداخت است. بسیاری از مشتری‌ها وقتی متوجه هزینۀ بالای توضیحات بیشتر ارسال می‌شوند، از خیر خریدکردن می‌گذرند.

Report this wiki page