طراحی سایت - مروری بر

Wiki Article

البته نکته بسیار مهمی که در طراحی وب سایت فروشگاهی بسیار حائز اهمیت است این است که تنها ساختن یک سایت فروشگاهی کافی نیست بلکه در زمان ساخت وب سایت فروشگاهی تمامی صفحات باید با توجه به جدیدترین الگوریتم های موتورهای جستجو بهینه سازی شوند تا خدمات فروشگاه اینترنتی شما بتوانند در صفحه اول موتور جستجوگر گوگل در دسترس کاربران اینترنتی قرار گیرند.

در این قسمت برخی از نمونه طراحی سایت فروشگاهی تیم ما را مشاهده می کنید.

۴. متون، تصاویر، گالری ها و ... را به سایت خودتان اضافه کنید.

به طور کلی هدف از طراحی سایت فروشگاهی، قرار گرفتن در صفحه اول گوگل و جذب مخاطبان بیشتر است. یکی از تکنیک هایی که به شما کمک می کند تا در صفحه اول گوگل دیده شوید، استفاده از کلمات کلیدی درست و مرتبط با کارتان است.

به طور کلی تمامی وب سایت ها باید به صورت سالانه هزینه ای را برای تمدید دامنه یا هاست پرداخت کنند؛ از طرفی برخی از شرکت ها با دریافت شارژ ماهیانه یا سالانه، سایت فروشگاهی مورد نظرتان را در اختیار شما قرار می دهند.

اشتباهی که برخی از صاحبان کسب و کار انجام میدهند این است که از گرافیست مجموعه می خواهند تا طرح وب سایت را نیز آماده کند.

قطعا همینطور است. توضیحات بیشتر تمامی مراحل و پروسه طراحی سایت در آژانس دی ام روم طبق الگوریتم‌های استاندارد از پیش تعریف شده پیش می‌رود.

پس از ارائه فیلم‌های ویدیویی، ممکن است سوالاتی ذهن صاحب کسب و کار را درگیر کند. هیچ مشکلی از این بابت وجود ندارد. هر زمانی که سوال یا ابهامی در جهت عملکرد سایت به وجود داشته باشد، پشتیبانان دی ام این سایت روم با صبر و شکیبایی پاسخگوی سوالات خواهند بود.

مرحله آخر – درست کردن مکانی است برای فایل های ساخته شده :

تمامی کسب و کارها، فروش آنلاین خود را شروع خواهند کرد. حال برخی زودتر اقدام می‌کنند و برخی دیرتر. سفارش طراحی وب سایت می‌تواند زودتر از رقبا، برند شما را در معرض دید مخاطبان قرار دهد.

سفارش طراحی سایت فروشگاهی یا شرکتی به آژانس دیجیتال مارکتینگ دی‌ام‌روم مراحل و الگوریتم مشخصی را داراست که می‌بایست، قدم به قدم و بادقت دنبال گردد تا اهداف نهایی که همان جذب مخاطب هدف است، محقق گردد.

وب سایت دیجی کالا یک وب سایت کامل و نمونه ای از یک وب سایت فروشگاهی حرفه ای می باشد و خیلی از کاربرانی که قصد راه اندازی یک سایت اینترنتی و فروشگاهی را دارند علاقه مند به توضیحات بیشتر این هستند که قالب سایت آنها شبیه سایت‌دیجی‌کالا باشد.

●    قابلیت جستجو و فیلتر گذاری سایت منبع روی محصولات برای یافتن سریع محصول

همچنین برای طراحی سایت فروشگاهی رایگان شما می توانید از قالب های آماده سایت های فروشگاه اینترنتی لینک منبع استفاده نمایید.

Report this wiki page