طراحی سایت آنلاین

Wiki Article

این مرحله قبل از طراحی و ساخت محتوا سایت می باشد که عموما به آن هزینه های پنهان سایت (هزینه دامنه ، هاست و..) گفته می شود.

کدام یک از پکیج های معرفی شده برای من مناسب است؟ کدام یک از پکیج های معرفی شده برای من مناسب است؟

در ابتدا باید بگوییم که ما برای طراحی یک وب سایت فروشگاهی امکاناتی اولیه و اختصاصی در نظر خواهیم گرفت. به عنوان مثال قابلیت دسته‌بندی ویژگی‌ها، درج کلمات کلیدی محصول، روش‌های مختلف حمل کالا و سیستم مدیریت موجودی انبار جزو ویژگی‌های اولیه‌ای است که ما در طراحی سایت‌هایمان در نظر می‌گیریم.

شیوع بیماری کرونا یک جهش فوق العاده در حوزه دیجیتال و مارکتینگ ایجاد کرد. به طوری که حتی تعدادی از بیزینس ها علیرغم میل باطنی، مجبور به راه اندازی کسب و کار خود در دنیای اینترنتی شدند. 

بله. ما برای تمام سایت‌های خود پشتیبانی رایگان با مدت زمان محدود در نظر گرفته‌ایم.

کیفیت و نحوه ارائه آموزش استفاده از سایت در هزینه طراحی سایت با وردپرس موثر است.

عموما یک متخصص طراحی سایت با انجام پروژه های مختلف و استفاده از ابزارهای مختلف برای طراحی سایت تجربه ارزنده ای در این زمینه بدست آورده است. در حقیقت شما یک سایت از تیم پونه مدیا دریافت نمی کنید بلکه علاوه بر سایت شما در طول انجام پروژه از تخصص تیم پونه مدیا نیز استفاده می نمایید.

برای دسترسی لینک منبع به سایر تنظیمات پنل مدیریتی شما، می توانید در بالای این صفحه روی “تنظیمات فروشگاه” کلیک کنید.

اصولا تجربه، تخصص و سابقه شرکت طراحی سایت در تعیین هزینه طراحی سایت با وردپرس تاثیر زیادی دارد. اما آیا راهی هست که شما بتوانید بهترین شرکت طراحی سایت ایران را پیدا کنید؟

 عموما تعرفه این سایت ها به صورت پروژه ای تعیین می شود و با توجه به متنوع بودن امکانات سایت های مختلف با توجه به امکانات مورد نیاز به قیمت پایه اضافه می شود. و قیمت های ارائه شده عموما به صورت پکیج می باشد.

قابلیت گزارش آمار کلی و جزیی از سایت در بخش های مختلف کاربران، سفارشات، فعالیت هر کاربر و …

برای مثال هزینه فروشگاه اینترنتی با سیستم چند فروشندگی متفاوت تر از یک فروشگاه اینترنتی ساده است. 

تعرفه سایت های داینامیک عموما بر اساس ویژگی و امکانات آن ها بستگی دارد. قیمت پایه طراحی وب سایت داینامیک با صفحات اصلی ، معرفی شرکت ، معرفی محصولات ، گالری تصاویر،اخبار،سفارش ، تماس با ما.

همه‌ی سایت‌های اختصاصی و غیراختصاصی طراحی شده توسط تیم ما، چون به صورت داینامیک طراحی میشوند، قابلیت ارتقا دارند.

Report this wiki page