طراحی سایت حرفه ای

Wiki Article

کادر جستجو بخشی است که طراحی آن، به هنگام طراحی سایت فروشگاهی، مورد غفلت قرار می‌گیرد. با استفاده از این بخش مشتریان شما می‌توانند هر نوع کالایی را در سایت جستجو کنند و آن را برای خرید انتخاب کنند.

اکثر کاربرانی که وارد سایت شما می‌شوند محصولی را جستجو می‌کنند که ویژگی آن را به طور کامل می‌دانند. به عنوان مثال، یک آقا وقتی به دنبال یک “پیراهن سفید آستین بلند سایز متوسط” است، دقیقا همین عبارت را در کادر جستجو وارد می‌کند. از دید ما یک سایت فروشگاهی خوب باید بتواند محصولات را به ازای کلمات کلیدی طولانی کاربران پیدا کند.

طراحی سایت آژانس مسافرتی - طراحی وب سایت آژانس مسافرتی و گردشگری

شیوع بیماری کرونا یک جهش فوق العاده در حوزه دیجیتال و مارکتینگ ایجاد کرد. به طوری که حتی تعدادی از بیزینس ها علیرغم میل باطنی، مجبور به راه اندازی کسب و کار خود در دنیای اینترنتی شدند. 

طراحی سایت در شرکت سایت کار با استفاده از آخرین تکنولوژی های این حوزه انجام می شود. تولید و مدیریت محتوا

بسیاری از کسب و کارها محدود به ایران نبوده و با سایر کشورها در ارتباط هستند، به همین دلیل سایتشان باید به نحوی طراحی شود که از زبان دیگری نیز پشتیبانی کند.

به تمامی فرآیندهایی که از صفر تا صد برای طراحی یک سایت انجام می شود را خدمات طراحی سایت گویند. این خدمات شامل فرآیندهای مختلفی است که هر کدام نیازمند برنامه ریزی و استراتژی خاص خود می باشد.

امکان ورود کاربران به سایت بدون نیاز به رمز عبور و ثبت نام با شماره موبایل

هیچ گونه الزامی به تهیه نماد اعتماد الکترونیکی برای فعالیت فروشگاه اینترنتی شما وجود ندارد اما اکثر کاربران به نماد اعتماد به عنوان یک گواهی تایید اصالت فروشگاه اینترنتی مینگرند.

چند مورد از ویژگی هایی که یک سایت فروشگاهی حرفه ای و استاندارد برای دیده شدن توسط موتور جستجوگر گوگل نیاز دارد، عبارت اند از: 

قیمت، امکانات و پنل مدیریتی این سایت‌ها، امکاناتی هستند که می‌توانند بر روند ایجاد سایت فروشگاه اینترنتی موثر باشند.

برای مثال هزینه فروشگاه اینترنتی با سیستم چند فروشندگی متفاوت تر از یک فروشگاه اینترنتی ساده است. 

این نکته را در نظر داشته باشید که بسیاری از شرکت های طراحی سایت از همان ابتدا، هزینه ای را برای پشتیبانی در نظر می گیرند که همین طراحی وب سایت امر می تواند هزینه های شما را افزایش دهد.

از دیگر ویژگی‌‌های جذاب وردپرس، استفاده از قالب‌های آماده‌ی آن است.

Report this wiki page