وب سایت طراحی

Wiki Article

به دلیل محدودیت های اینترنت میتوانید از طریق پیامک یا تماس با ما در ارتباط باشید.

تیم وب پویا با سال ها تجربه در زمینه تبدیل سایت شرکتی به سایت فروشگاهی، توانسته‌ است در این زمینه نمونه کارهای فروشگاهی بسیاری را با موفقیت به مشتری ارائه بدهد. 

به نظر ما در شرکت اطلس وب که مجری بسیاری از سایت های فروشگاهی موفق در ایران میباشد, مخصوصا یک وب سایت فروشگاهی باید کنترل پنل بزرگ و واقعا بدون نقصی را داشته باشد تا مدیر سایت و همچنین مدیران دیگر بتوانند با تمامی بخش های وب سایت ارتباط خوبی را برقرار نمایند.

شیوع بیماری کرونا یک جهش فوق العاده در حوزه دیجیتال و مارکتینگ ایجاد کرد. به طوری که حتی تعدادی از بیزینس ها علیرغم میل باطنی، مجبور به راه اندازی کسب و کار خود در دنیای اینترنتی شدند. 

طراحی فروشگاه اینترنتی در وب پویا با طراحی قالب اختصاصی متناسب با کسب و کار شما انجام می شود. حتی این امکان برای شما فراهم است تا طرح مورد نظر خود را به ما سفارش بدهید.

در صفحه تنظیمات، در قسمت داشبورد شما می توانید اطلاعاتی را به صورت صحیح درباره فروش، درآمد، حمل و نقل و غیره مشاهده نمایید.

مدیریت این وب سایت کاملا فارسی بوده و حتی افراد مبتدی نیز می توانند از آن استفاده کنند:

درج آگهی رایگان یک ماهه مانند درج محصول است. لازم است در ابتدا در وب سایت عضو شوید. پس از عضویت در وب سایت وارد شده، در این هنگام صفحه درج آگهی را مشاهده خواهید نمود. اطلاعات این بخش همانند درج یک محصول است.

به این ترتیب حتی دیگر نیازی به استخدام مدیر سایت نداشته و می توانید در هزینه های خود صرفه جویی کنید.

زمان کمی دارید؟ کارشناسان ما حضور دارند که به شما مشاوره بدهند تا همین امروز پروژه طراحی سایت خود را شروع کنید

در این زمان ایمیلی حاوی یک لینک به همین سایت دریافت خواهید کرد.

اگر شرکت طراحی سایت، ورود اطلاعات را نیز به عهده بگیرد، هزینه طراحی سایت با وردپرس افزایش خواهد یافت.

بعد از مشخص کردن منابع و وضعیت شما نسبت به منابع طراحی سایت اکنون باید بدانید چه کاری می خواهید انجام دهید. هنگامی که برای طراحی سایت خود صحبت می کنید در ساخت سایت گام نخست درباره اینکه دقیقا چه نوع سایتی(فروشگاهی، شخصی، شرکتی، اگهی) می خواهید صحبتی نکنید بلکه کاری را که می خواهید در سایت انجام دهید را کامل شرح دهید.

هر وب سایتی برای اینکه رتبه خوبی در گوگل بگیرد و در نتایج اول جستجو نمایش داده شود، نیاز به رعایت اصول و قوانینی دارد؛ به این مجموعه قوانین که مطابق با الگوریتم های گوگل تعیین شده است، سئو یا بهینه سازی سایت می گویند.

Report this wiki page